Skip to main content

Regulamin

 § 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1. Sklep internetowy www.vaporia.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. 

2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktów, tryb postępowania reklamacyjnego, rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.vaporia.pl, zasady świadczenia tych usług oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną. 

3. Każdy Klient z chwilą rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zobowiązany do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. 

4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: 

– rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), 

– ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, 

– ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, 

– ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, 

– oraz inne właściwe przepisy prawa Unii Europejskiej, prawa polskiego i prawa słowackiego. 

§ 2 DEFINICJE 

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.vaporia.pl umożliwiający złożenie Zamówienia. 

KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą. 

KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 

SKLEP / USŁUGODAWCA / SPRZEDAWCA – Vaporia Slovakia s.r.o., Pavlovičova 176/25, 089 01 Svidník, Słowacja, IČO: 56 740 239, NIP UE: SK56 740 239, adres e-mail: biuro@vaporia.pl, telefon: +421 948 148 867. 

UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu. 

ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą. 

CENA – wartość wyrażona w złotych polskich (PLN), euro (EUR), koronach czeskch (CZK), którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt. 

§ 3 INFORMACJE O PRODUKTACH I ZAMÓWIENIACH 

1. Sklep prowadzi sprzedaż urządzeń do waporyzacji (e-papierosów), akcesoriów do e-papierosów, zespołów grzewczych w tym atomizerów, grzałek i kartridży. 

2. Wszystkie produkty są nowe, oryginalne i legalnie wprowadzone na rynek Unii Europejskiej. 

3. Informacje o produktach na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy. 

4. Ceny produktów podawane są w złotych polskich (PLN), euro (EUR), koronach czeskch (CZK) i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie obejmuje kosztów dostawy. 

5. Zamówienia można składać za pomocą Formularza Zamówienia dostępnego na stronie Sklepu – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 

6. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. 

§ 4 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY 

1. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży Klient składa Zamówienie za pośrednictwem Sklepu. 

2. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia drogą e-mailową. 

3. Z chwilą otrzymania potwierdzenia przez Klienta dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży. 

4. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu (faktura lub paragon). 

§ 5 SPOSOBY PŁATNOŚCI 

1. Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności: 

– przelew tradycyjny na rachunek bankowy: SK20 8330 0000 0020 0320 6679, BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX prowadzony przez Fio banka, a.s., 

– szybkie płatności elektroniczne za pośrednictwem systemów, PayU 

2. Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 

3. Wysyłka Produktu następuje po zaksięgowaniu płatności. 

§ 6 DOSTAWA PRODUKTU 

1. Dostawa odbywa się za pośrednictwem: 

– firmy kurierskiej GLS 

– punktów odbioru GLS 

2. Koszty dostawy są określone podczas składania zamówienia. 

3. Termin dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych, licząc od momentu zaksięgowania płatności. 

4. Sklep realizuje wysyłki na terytorium Polski, Słowacji oraz na obszarze Unii Europejskiej (po indywidualnym ustaleniu kosztów). 

§ 7 REKLAMACJE PRODUKTÓW 

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta za brak zgodności Produktu z umową zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. 

2. Reklamacje można składać: 

– mailowo na adres: biuro@vaporia.pl, 

– lub pisemnie na adres: Vaporia Slovakia s.r.o., Pavlovičova 176/25, 089 01 Svidník, Słowacja 

3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać dane Klienta, opis niezgodności oraz preferowany sposób rozwiązania sprawy. 

4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. 

5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca pokrywa koszty wymiany, naprawy lub zwrotu Produktu. 

6. W przypadku nieudzielenia odpowiedzi w terminie 14 dni reklamacja uznawana jest za zasadną. 

Masz pytania?

Nie wahaj się! Zadzwoń lub napisz a odpowiemy na wszelkie wątpliwości!